horecaacademy.pl | Zespół/Partnerzy
16796
page-template-default,page,page-id-16796,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Zespół/Partnerzy

Jan Jakimowicz

Kelner z Pasją…. z kilkunastoletnim doświadczeniem w Obsłudze Gościa w restauracji. Certyfikowany Trener w standardzie VCC. Zdobywał doświadczenie nie tylko w Holandii, ale i w Polsce, kierując zespołami Kelnerów m.in. w restauracji przy Hotelu o standardzie 4**** , który jako jeden z dwóch na opolszczyźnie został wyróżniony w przewodniku Gault & Millau 2018. Wielokrotnie wyróżniany w konkursach Kelnerskich. Laureat Plebiscytów: KELNER ROKU 2017, CZŁOWIEK ROKU w Kategorii Biznes- wyróżniony i nagrodzony za promowanie biznesu kelnerskiego oraz propagowanie zawodu kelnera wśród młodzieży. Członek STOWARZYSZENIA KELNERÓW POLSKICH. Dwukrotny Juror podczas Mistrzostw Polski Młodych Kelnerów w Siedlcach w 2017 i 2018r roku.  REKORDZISTA POLSKI w utrzymaniu jak największej ilości kieliszków do wina w jednej dłoni! „Raczkujący” Sommelier i fascynat Sztuki Kelnerskiej połączonej z elementami serwisu wina i wiedzy o enologii. Posiada wiele Certyfikatów potwierdzających Jego kompetencje. Ukończył Kurs Pedagogiczny, uprawniający Go do dzielenia się swoją wiedzą i ogromnym doświadczeniem z adeptami w Szkołach Gastronomicznych, ale również innych profili, których uczniowie chcą podnosić swoje kwalifikacje zawodowe.

Jego dewiza zawodowa to „Obsługuj Gości tak, jak chciałbyś być obsłużony”!!! , a Jego życiowym motto jest: „Największe bogactwo, to robienie tego, co kochasz” .

Kamil Klekowski

Kucharz, aktywny zawodowo. Ostatnio pracował jako Szef Kuchni w restauracji przy hotelu o standardzie **** ,gdzie prowadzi autorską kuchnię. Jeden z 2 szefów kuchni na opolszczyźnie wyróżniony w przewodniku Gault & Millau2018. Jego pasją jest odtwarzanie tradycyjnej kuchni Polskiej i Europejskiej w nowoczesnym wydaniu. Swoją wiedzą i doświadczeniem chętnie dzieli się z młodymi adeptami sztuki kulinarnej. W kuchni na co dzień, opanowany i pełen pomysłów, przewodzi zgranemu zespołowi, bez którego, jak twierdzi, nic by nie zdziałał.Poszanowanie produktu i jakość serwowanych dań to jego dewiza. Wprowadza powiew świeżości do tradycyjnych potraw, przemycając nierzadko elementy nowatorskiej kuchni molekularnej. Pomysłodawca i organizator Festiwalu Kuchni Tradycyjnej oraz regionalnej, który odbył się w 2017 roku w Kluczborku. Laureat konkursu poświęconego kuchni opolskiej.  W przeszłości gotował w Danii oraz Francji. W Polsce współpracował z wieloma uznanymi szefami kuchni,hotelami, restauracjami poszerzając swoje doświadczenia i umiejętności. Szkolił się u Jeana Bossa – prekursora kuchni molekularnej. Zdobył tytuł Mistrza w zawodzie kucharz oraz ukończył kurs pedagogiczny uprawniający do nauczania przyszłych kucharzy. Ukończony kurs HACCP oraz ISO22000 uprawnia go pełnienia funkcji audytora HACCP.

Sabina Mikunda

Doświadczony hotelarz. Od dziecka każde wakacje i ferie zimowe spędzała u cioci w hotelach. Było więc bardzo prawdopodobne, że swoją przyszłość zwiąże również z hotelarstwem. Ukończyła Technikum Hotelarskie i zagraniczną szkołę Obsługi Klienta. Przeszła przez wszystkie szczeble pracy w hotelu, zaczynając od pokojówki, kończąc na stanowisku dyrektora. Miała okazje poznać hotele rodzinne, biznesowe, resortowe, 3,4 i 5 gwiazdkowe w Polsce i na świecie. Obserwowała różne style pracy w hotelu.
Poznała więc mocne i słabe strony tej branży. Interesują ją działy HSK, Recepcji i Sprzedaży i w tym realizuje się najbardziej.

Ubolewa nad jednym: właściciele hoteli i ich dyrektorzy, ciągle starają się za wszelką cenę stawiać gości na pierwszym miejscu. Wybierając karierę trenera hotelarstwa, postanowiła podążać za maksymą Richarda Bransona: „ Klienci nie są najważniejsi.

Pracownicy są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni
zatroszczą się o klientów.” Z sukcesem.

Firma szkoleniowo-doradcza Biznes Square specjalizuje się w prowadzeniu i organizacji szkoleń związanych z szerokim zakresem zagadnień hotelarskich i gastronomicznych, a także na opracowywaniu i implementowaniu projektów restrukturyzacyjnych dla hoteli i restauracji.

Narzędzia i szkolenia Biznes Square są dostosowywane do potrzeb i poziomu wymaganego dla poszczególnych firm lub uczestników szkoleń. Metoda BiznesSquare, którą wdrażamy to szkolenia z wykorzystaniem ogólnoświatowych zasad i procedur funkcjonowania hoteli sieciowych. Podczas każdego szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne i prezentacje multimedialne, a w ramach szkolenia gwarantujemy czas na spotkania indywidualne i konsultacje.

Szkolenia prowadzone przez Biznes Square są zakończone uzyskaniem certyfikatu SquareUP. Dla managerów i osób zarządzających przygotowujemy indywidualne procesy szkoleniowe i wdrożeniowe SquareUp Professional. Naszą wiedzę i szkolenia kierujemy do firm i osób związanych z hotelarstwem i gastronomią. Zapraszamy do kontaktu z naszymi doradcami i współpracy przy konsultacjach.

Nasza firma posiada nowy Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0, który jest standardem zarządzania i świadczenia usług przez podmioty specjalizujące się w usługach szkoleniowo-rozwojowych.SUS 2.0. jest standardem certyfikowanym, jego spełnienie potwierdza audyt przeprowadzony przez profesjonalną i niezależną organizację certyfikującą o międzynarodowej renomie, specjalizującą się w audytach systemów zarządzania – DEKRA Certification.

Mobilne Kuchnie Events & Rental to jedyne w Polsce mobilne moduły kuchenne spełniające funkcje i standardy gastronomiczne niezbędne do organizacji pokazów kulinarnych, prezentacji, szkoleń, warsztatów lub imprez firmowych.

Projekt mobilnych kuchni to połączenie trzech modułów gastronomicznych gdzie każdy z nich jest elementem wolnostojącym, zaprojektowanym i wykonanym tak aby, ustawić je w dostosowany do potrzeb sposób tworząc dowolny układ.

Mobilne kuchnie wyposażone są w urządzenia niezbędne do organizacji warsztatów i pokazów takie jak piekarnik konwekcyjny, grill nadstawny, płyta indukcyjna, kosz, stoły przygotowawcze i drobny sprzęt kuchenny.

ProContact działa od 2005 roku. Założycielką firmy jest Magdalena Stróżyk, której wielką pasją jest nauczanie języka niemieckiego. W roku 2005 ukończyła z wyróżnieniem studia germanistyczne na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Wrocławskiego jak również zdobyła uprawnienia do nauczania języka polskiego jako obcego. Będąc studentką dwukrotnie wyjeżdżała na stypendia DAAD do Niemiec (Universität Duisburg-Essen i Universität Leipzig – studia doktoranckie).

Firma ProContact skupia się na dostarczaniu rozwiązań szkoleniowych z zakresu języków obcych dla osób dorosłych, głównie dla klientów biznesowych.

Oprócz kursów językowych działalność ProContact obejmuje również doradztwo w zakresie pozyskiwania funduszy na szkolenia (KFS, EFS i inne projekty unijne) oraz tłumaczenia symultaniczne.

Design by vinao.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone